دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام طوفان به همراه متن
ای اف جی موزیک.آهنگ های ایرانی افغانی و...
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام طوفان به همراه متن
جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 21:17 | بازدید : 3817 | نویسنده : محمد علی | ( نظرات )

 


متن آهنگ جدید مجید خراطها به نام طوفان :

واسه بدی هاتم دلم تنگه

♫♫♫♫♫♫

واسه بدی هاتم دلم تنگه

دلتنگ خون سردیت هنوز هستم

هرچی که میگفتی نمیشندم رو تلخیات چشمامو میبستم

یادش بخیر هربار تو میرفتی من بر میگشتم طبق عادت هام

وقتی که خوب دنیامو میدیدم حس میکردم هستی ولی تنهام

هرجا که حرفت میشه میخندم تا حس کنم پشتم بهت قرصه

حتی سکوتم زجره وقتی که  یکی ازم حالت رو میپرسه

گرچه دلم تنگه برات اما از من نخواه پیش تو برگردم

وقتی شلوغ بود دورتو اونجا اینجا توی تنهایی سرکردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید خراطها به نام طوفان

♫♫♫♫♫♫

هرجور تونستی منو رنجوندی اما ازت خواستم که برگردی

میگفتی دوست داری باشی اما هرگز تلاشی هم نمیکردی

حالا که اون قلبت رو رنجونده بوی محبت میده باز حرفات

حالا که با سختی پذیرفتم پا رو دمم میذاره این حرفات

لعنت به من که درد و دلهامو با هرکی که میشناستت میگم

خیلی دلم تنگه برات اما دیر اومدی من با یکی دیگم

وقتی که اون دستامو میگیره حس میکنم دستت تو دستامه

اسمش رو گاهی اشتباه میگم اسمت هنوزم روی لبهامه

اینجا هواهم بی تو داغونه چیزی شبیه حس همدردی

تو سیل اشکام گوته ور بودم با رفتنت طوفان به پا کردی

MP3 – 128

Majid Kharatha – Toofan

 



موضوعات مرتبط: Music Irani , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
hamed در تاریخ : 1393/3/24/afgmusic - - گفته است :
سلام من موافقم تو بده من میزارم ولی فقط چطوره با هم یه سایت شریکی بزنیم برای دانلود آهنگ با لینک مستقیم



پاسخ:آدرس وبت رو بفرست؟

<-CommentGAvator->
SaEeD در تاریخ : 1393/3/24/6 - - گفته است :
سلام بنرت رو گذاشتم
تو هم برا منو بذار و بهم خبر بده(کدش رو میتونی از تو وبلاگم برداری)
پاسخ:OK

<-CommentGAvator->
سامانه طراحی تم220 در تاریخ : 1393/3/24/6 - - گفته است :
بنرتون با افتخار قرار گرفت
پاسخ:مر30

<-CommentGAvator->
سامانه طراحی تم220 در تاریخ : 1393/3/24/6 - - گفته است :
موافقم شما بنرهای افقی و عمودی مارو بزارید توی وبتون بعد بیاید کد بنرتونو بدین تا بنرتونو بزارم درضمن اگر خواستی میتونم طراح وبت بشم
پاسخ:OK

<-CommentGAvator->
FATI در تاریخ : 1393/3/24/afgmusic - - گفته است :
سلام ممنون که بهم سر زدی
برای اینکه لینک وبلاگت تو وبم باشه کد بنرمو تو وبت بزار بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم
ممنون

پاسخ:سلام کد بنرت رو بفرست


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را به عنوان ای اف جی موزیک و به  آدرس   AFGMUSIC.IRلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 105

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 310
:: بازدید ماه : 743
:: بازدید سال : 1269
:: بازدید کلی : 220524